Koop en reserveer

Geniet van je sportieve break!

Koop en reserveer

Inloggen 

Soorten tickets

Op 31 mei 2021 start ons zomerseizoen bij Zwembad de Vrije Slag. Dit betekent dat de abonnementverkoop weer van start gaat. Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:

  • Persoonlijk abonnement
  • Gezinsabonnement
  • 20-badenkaart
  • 10-badenkaart
  • Losse entree

Let op! Als u bij ons wil komen zwemmen is het nog steeds noodzakelijk om te reserveren. Hoe dit precies in zijn werk gaat leest u verderop op deze pagina onder het kopje ‘reserveren’. 

Abonnement

De verkoop van de abonnementen is weer gestart. U kunt uw abonnement online aanschaffen. Mocht u hier niet uitkomen, dan kunt u op werkdagen tussen 12.00 – 19.00 uur en in het weekend tussen 9.30 – 18.00 uur bij de kassa terecht voor ondersteuning. 

Zodra u uw abonnement of badenkaart heeft, heeft u de mogelijkheid om alles online te laten verlopen en bij het reserveren te werken met een QR-code (zoals bij het winterzwemmen). Of u kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een pasje die u kunt scannen bij de ingang. Ook hier geldt dat u vooraf dient te reserveren. 

Let op! Mocht u nog in het bezit zijn van een ‘oude’ badenkaart of abonnement, dan kunt u deze bij de kassa inwisselen voor een ‘nieuwe’. Heeft u nog geen pasje en wilt u deze wel, dan kunt u deze voor €5 aanschaffen bij de kassa.

Reserveren

Wanneer u bij ons wilt komen zwemmen, dient u een (online) reservering te plaatsen. Wij maken hierbij gebruik van twee tijdsblokken:

  • 6.30 – 9.15: alleen banenzwemmen
  • 9.30 – 19.30: banenzwemmen en recreatief zwemmen

Om een plek te reserveren klikt u op de knop ‘reserveer’ aan de rechterkant van deze pagina. U geeft aan voor hoeveel personen u wilt reserveren en voor welk tijdsblok. Indien u een losse entree koopt, kunt u deze vervolgens direct afrekenen via iDeal. U ontvangt vervolgens een bevestiging in uw mail met daarop een QR code. Deze kunt u bij de ingang van het zwembad scannen om toegang te krijgen. Komt u met meerdere personen, dan kunt u deze QR-code meerdere keren scannen. 

Reserveren met badenkaart of abonnement

Indien u in het bezit bent van een badenkaart of abonnement heeft u twee opties:

1. U klikt op de knop reserveer, plaatst uw reservering, logt in en vervolgens wordt de toegang ‘automatisch betaalt’ vanuit de badenkaart of het abonnement.

2. U logt in op uw account via de knop ‘inloggen’. Vervolgens kunt u vanuit daar voor een activiteit reserveren. 

Uw account

Bij de aanschaf van een abonnement of badenkaart maakt u automatisch een account aan. Maar ook bij de aanschaf van een losse entree kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken, zodat u de volgende keer makkelijker een kaartje kunt aanschaffen. Indien u een account aanmaakt, heeft u via de knop aan de rechterzijde van deze pagina, of via de knop ‘inloggen’ in de menubalk de mogelijkheid om in te loggen op uw account. In uw account kunt u uw afgesloten contracten en reserveringen terugvinden. Ook kunt u vanaf uw account gemakkelijk een nieuwe reservering plaatsen.

Let op! Het is ook mogelijk om een tegoed te storten op uw account. U kunt dit tegoed niet gebruiken voor de aanschaf van een abonnement of badenkaart. Het tegoed is bedoelt om mee te betalen bij de horeca.

Q&A

1. Ik heb een gezinsabonnement afgesloten wat nu?
Na de aanschaf van het gezinsabonnement dient u nog een aantal stappen te ondernemen. Om het gezinsabonnement verder in orde te maken dient u nu de overige gezinsleden toe te voegen via een link die u ontvangt in de bevestigingsmail, zodra u het abonnement heeft aangeschaft. Zodra u de overige gezinsleden heeft toegevoegd  willen wij u verzoeken om ons een mail te sturen ([email protected]) met onderstaande informatie:

  • De naam van degene die het gezinsabonnement heeft aangeschaft.
  • De namen van de overige gezinsleden die onderdeel uitmaken van het gezinsabonnement.

De gezinsleden worden vervolgens handmatig toegevoegd aan het gezinsabonnement door onze receptie. Zodra dit in orde is gemaakt, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Indien u bij de overige gezinsleden geen mailadres invoert, dan worden reserveringen gemaakt op naam van die gezinsleden gestuurd naar het mailadres van degene die het gezinsabonnement heeft aangeschaft.

2. Ik heb geen e-ticket ontvangen, wat nu?
De kans is groot dat het door u ingevulde e-mail adres niet correct is of dat de mail in de spam terecht is gekomen. In uw account onder het kopje ‘persoonlijk’ en dan ‘berichten’ kunt u de bevestiging van de reservering terugvinden.

3. Ik kan niet online reserveren, wat nu?
Mocht het niet lukken om online te reserveren. Dan kunt u zich melden bij de kassa om daar de reservering te plaatsen en/of een entreeticket te kopen.

4. Ik heb een tegoed gestort, kan ik daarmee betalen?
U kunt het tegoed alleen gebruiken om mee te betalen bij de horeca.

5. Ik heb nog een oude badenkaart of abonnement liggen, wat nu?
U kunt deze bij de kassa laten omzetten in een nieuwe badenkaart of abonnement. Wij geven geen borg retour. Helaas zijn de pasjes op dit moment nog niet leverbaar. Zodra de pasjes binnen zijn, vermelden wij dit op onze website en via de sociaal media kanalen.

6. Ik heb gereserveerd, maar het wordt slecht weer, wat nu? 
Wij hebben als zwembad geen invloed op het weer. Wilt u niet komen vanwege slechte weersvoorspellingen, boek uw reservering dan tijdig om. Kiest u ervoor om toch te komen, dan is dit helaas op eigen risico.

7. Ik heb spullen laten liggen bij het zwembad, wat nu?
U kunt zich melden bij de receptie, daar liggen de gevonden voorwerpen. U kunt dan samen kijken of uw spullen er tussen liggen. 

Annuleren reservering

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een reservering heeft geplaatst en toch niet kan komen. Wij willen u vragen om in die situatie uw reservering om te boeken, zodat er ruimte is voor anderen om die plek in te nemen. Omboeken van uw reservering kan tot 24 uur van tevoren. Annuleren van een reservering is helaas niet mogelijk.

Bekijk hier onze agenda

Heb je een vraag?

“Leuk zwembad, kom er al vanaf mijn kindertijd. Mijn eigen kinderen vermaken zich ook goed.”

Onze partners en sponsoren

Zwembad de Vrije slag

Adresgegevens:

Langschoterweg 7, 6721MR Bennekom

Telefoon:

0318 – 415 955

E-mail:

[email protected]

Volg ons op social media

Neem contact met ons op

14 + 2 =

© Copyright 2017 - 2020 | Zwembad De Vrije Slag | Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy | klachten