FAQ

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op of mail naar info@zwembaddevrijeslag.nl.

Ik heb een gezinsabonnement afgesloten. Wat nu?

Na de aanschaf van je gezinsabonnement volg je deze stappen: 

1.  Gezinsleden toevoegen

  1. Klik op de link in de bevestigingsmail om de overige gezinsleden toe te voegen.

2. Mail ons de details

  1. Stuur een e-mail naar info@zwembaddevrijeslag.nl met: 
  2. De naam van de hoofdboeker.
  3. De namen van de gezinsleden die bij het abonnement horen.

3. Bevestiging ontvangen 

  1. Onze receptie voegt de gezinsleden handmatig toe. 
  2. Je krijgt een bevestigingsmail zodra alles geregeld is. 

Let op:
Als je geen e-mailadressen voor de gezinsleden invoert, worden reserveringen op hun naam naar het e-mailadres van de hoofdboeker gestuurd. 

Ik heb geen E-ticket ontvangen. Wat nu?

Controleer eerst of: 

  • Je e-mailadres correct is ingevuld. 
  • De mail in je spamfolder staat. 

Vind je de mail niet? Ga dan naar je account onder ‘Persoonlijk’ → ‘Berichten’. Daar staat de bevestiging van je reservering. 

Slecht weer en al een ticket gekocht?

Het weer hebben we helaas niet in de hand. Kom je toch bij slecht weer, dan is dat op eigen risico. 

Let op: Restitutie is niet mogelijk. 

Kan ik geld terugkrijgen?

Helaas is restitutie niet mogelijk. Wij hanteren een geen terugbetaling beleid. Dit geldt voor alle aankopen, ongeacht de reden. 

Spullen verloren?

Meld je bij de receptie. Daar bewaren we gevonden voorwerpen. Samen kijken we of jouw spullen ertussen liggen. 

Waarom is mijn abonnement niet geldig in september?

Ons zwembad is dit jaar in september niet geopend 

Wanneer liggen er lijnen in het water?

Op werkdagen tussen 07.00 en 09.00 uur liggen de lijnen in het water. 

Buiten deze tijden bepaalt de dagverantwoordelijke of de lijnen blijven liggen, afhankelijk van de situatie en wensen van zwemmers. Er is geen garantie dat de lijnen op andere momenten in het water liggen. 

Niemand bij de receptie?

Gebruik de intercom bij de linkerpoort. Zo kun je direct communiceren met een medewerker bij de badrand. 

Waarom zijn de openingstijden in een seizoen verschillend?

Dit jaar hanteren we twee seizoenen met bijbehorende openingstijden: voorseizoen en hoofdseizoen. Er is een verschil in stookkosten en de beschikbaarheid van personeel tussen de twee seizoenen. Dat heeft invloed op de tijden. 

Draag je het zwembad een warm hart toe?

Wil je vrijwilliger, sponsor of donateur worden? Neem contact op via info@zwembaddevrijeslag.nl of bel 0318-415955. We waarderen je steun! 

Problemen met online reserveren?

Lukt het niet om online te reserveren? Geen zorgen. Je kunt je melden bij de kassa om daar een reservering te plaatsen of een entreeticket te kopen. Check de openingstijden van onze kassa hier. 

Andere vragen?

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op of mail naar info@zwembaddevrijeslag.nl.